- Dream on




- Måste ju passa på att visa lite nya saker jag har köpt dom senaste dagarna .
Men bara lite för det andra är inslagna presenter .
En ny ikon bild köptes i dag på lunchen :)och pryder mitt databord.

  

Massa böcker for us.
Lindberg mössa och Lindberg halskrage Bambi . Böcker me .

 Fåret shaun väska och en Lego docka.


  

Linne me  Bok Madicken present. snutte Bambi . Jacka me .

Fleece tröja Bambi Klänning Bambi . Böcker me . strumpbyxor Madicken .




Världens finaste busungar <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Toksöta!!!!



vars har du hittat allt fint? ser att du köpt en snutte (kossan). sånna där använder kidsen här hemma. vad betalade du?



Kram <3

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja även här blir läsa bloggar en bristvara då man jobbar, men i dag så har jag vabb så då passar jag på att kiak in medan ungarna busar! Kram kram

2011-10-17 @ 10:40:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback