- Come to my me green lady




-  Intet ont anande att det skulle blir en av dom bästa dagarna i dag då jag  vakna :).
wiihooo.

Anyway kanon dag på jobbet .
sen hade jag tid på cinas hälsocenter så fick gå en timme tidigare :).

Ladda ner massa ap bra musik som jag chilla till på väg i bussen till stan .



 Gjorde mitt livs nästan bästa fynd i dag . Bild bevis kommer nog i morgon :).


Va på tur ute på lunchen :).

  

Köpte Melamin sake till köket . Marimekko fat . Miniatyrer till kenny ska vara ett biljardbord till oxå :).




Marilyn monroe tavlor hamna ovanför mitt sminkbord uppe :).

 

Bok Bambi som älskar nattsagor.
Leggings Madicko. 

Nya gardiner Åhlens. uppsatta i köket nu :) 

PeAce                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Toknyfiken blir man ju på ditt fynd!!!! Visa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback