- Med fjärilsvingar lätta som luft fladdrar vi fram




- Jobb hela dagen igår.
Men vaknar man till solen kan man inte annat än att ha ett brett leende  med sig.

 Köpte ett långt linne till Madicken att ha till alla sqin jeans.
En tunika till mig och söta cupcakes servetter.

Gjorde apoteket igen hämta ut barnens salvor dubletter . och massa annat man alltid måste ha såsom flux x2
En uppe en nere . Inga billiga salvor till barnens eksem :S Köpte  två nya duscholjor som dom ska ha då dom duschar / badar . Fyllde på med tvättnötter som jag tvättar deras kläder i .


 Lite lektyr.




 Otippat men jag har blivit med gitarr :)
Gillar min nya kudde oxå :).


Idag inplanerad storhandling och allt man måste ha.
Göra djurmagasinet bla.
Sen ska jag dumpa lite saker som jag rensat ut  lite här och lite där :).

Madicken var på fredagsbadet  i holmen med en kompis i går :)




Rock on folks

Kommentarer
Postat av: Petra

woooow ska du börja spela gitarr nu:)

Ha en trevlig valborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback