- I will always remember that kiss for ever




- Mitt på veckan .
Åt thai mat till lunch i dag med tillsammans med Big boss nam nam :).

Sprang in på himmlen runt hörnet i går köpte doftpåsar till sovrummen uppe och en ny vårig waxkaka.

 

Köpte näbbstövlar till Madicken att ha  nästa år.
Två bra böcker att läsa om kvällarna .



Lite smått och gott.  Älska dom små hjärtformarna att göra en liten paj i :).


Idag vart det en röd Fjällräven jacka från jobbet .
Ska ha som extra jacka nästa år .

Plocka upp 10 styckna vinterjacker i dag till vinden nu är det ju våååår.
Fram med massa  vår jacker .

I går rensa  vi bort 8 par skor :)
snacka om najs  in med nya vårskor .
ska leta snygga converse skor till mig själv då kenny ska få mina svarta :)
Att glida omkring med i vår ;)
sen ville han ha ett par nya warp skor .
ska kika på ett par till till han så han har :).

Sen är vi taggade för våren i våra nya solbrillor :).


Hoppas på massa sooool i morgon :)
 Då blir man ju så happy :).


Nu ska jag ta och rensa ett förråd i köket så har man det avklarat medans kiddos kvällsfika kika tv :)


Kääärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback