- Baambaaam friday glam




- Inge sol i sikte i dag inte grrr.
Bjöd lillebor på thaibuffe :)
Han är den bästa :)
Sen trendspana vi på stan hitta hur mycket fint som helst :)
Att kläder kan vara så otroligt kul :).

Har en son som har ett stort klädintresse.
Idag gallra han bort en ikea kassa med kläder han ej ville ha.
han e väldgt noga med vad han tar på ;)
har jag smittat av mig tro ?.

Ute snöar det lapphanska i maj ?
Icke bra.

Fredagsmys med Pizza till alla så gott.
ska mumsa glass i kväll till BB.

Tänt massa partylite ljus som doftar så gott :).


I morgon har jag date med Zandra Madicko sla med.
ska spana in massa barnkläder  och leksaker  ;).



Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj där din shoppingdåre;)

Vinter igen vad mysigt hihi

konstigt väder vi har men snart kommer nog en sommar ska du se.

kraaam P

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com , presentkort 400 hos lykka.se och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-07 @ 15:48:43
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback