- Gapa stort




- Ännu en arbetsdag avslutad .
Strålande sol hela långa dagen.

var ut en sväng på lunchen & fynda lite ;).

 Bambis nya överdragsbraller.


  

Ostkupa. Cheap monday jeans till k om han vill ha ;).
Söt filt Bambis.



Cult design kruka och söt vattenkanna :).


I morgon 7.00 tandläkaretid gapa stort .
Kenny är snäll och lämnar Bambi :). Världens snällaste finaste storebror :).


 Ska köpa nytt Joico schampoo och balsam . Var riktigt nöjd med det som jag fick testa innan så nu blir det köp av stora flarror. Håller ett tag och mitt hår kommer att bli så bra :).



 Min drömm just nu :)

ska köpa till mina nymfparakiter Uni Retro och shabby chick :)


Kääärlek <3


Update 5 min senare . Kenny älskar sina nya Cheap monday wooop woop :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, ja jag hade lämnat in massor av kläder så står det Nova i dom är det säkert våra :) Hoppas du blir nöjd! Kram

2012-05-09 @ 13:08:16
Postat av: Fråga

Hej! Var har du fått tag på den söta vattenkannan? :)

2012-05-10 @ 01:43:30
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Härliga fynd!!! Å du, i dag tänkte jag på dig å vilken tur det var att vi inte loppar på samma ställen ,för då hade du nog haffat den tallrik jag kom hem med ;-D KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback