- Räzer



- Madickens nya vrålåk som hon kommer att cykla på hela sommaren .
snacka om nöjd brutta :).

21 växlar och allt.


 Haft en innedag med massa fix man alltid ska hinna med :).
Tvättat som en tok  och rensat ut massa saker.
barnen har pantat bort all pant bla.

Nu känner man sig någelunda nöjd :)
Men mer finns det att göra :).


Köpt en villervalla dress av en tjej som jag ska möta upp i stan i morgon :)
och en annan sak köpte jag i helgen bildbevis  kommer upp senare :)




 Lyxa på med nya tränings jackor windbreakers från Adidas . Min är den vita med gröna ärmar .
Galet skön.

  

Köpte fina servetter från Hm home. Moccasiner till Bambi att ha nu till hösten .
Trosor Madicko.
Sckar till mig och kenny. Allt hm.

lanza schampoo .

Tisha Bambi och en we tröja kenny att glida omkring i ;).

Köpte ett par Dc skor till kenny med bild kommer sen.

Nu hoppa  i duschen .

Och chilla till bra tv :) och mumsa massa frukt.


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback