- Sanna mina drömmar




- Älskar gamla skruttiga ting.
Som den här lilla rostiga spaden som pryder kistan utanför. Den gamla fina väckarklockan :).


Grymm dag i dag på jobbet .
Finaste vädret  var det oxå .

Var på stan på lunchen och fynda lite :0).

Köpte Lantliv tidningar .



Ärligt jag dog när jag såg den här gamla porslinsskärbrädan jag dog inombords av lycka precis vad jag sökt efter så länge .
Och priset var galet bra lycka lycka :).



En superfin gammal coca cola burk :).


  

En rosa liten shabby kopp . 

Skönaste snyggaste jeansen  Gina tricot perfect jeans. 


Överaska Honey med en tisha och ett linne :)





Tupperwere burkar att ha i kulan har den största sen innan :).


 I morgon gäller det att vara taggag ska åka med bossen och  bära möbler o åka lastbil spännande värre hoppas bara att det går bra :)


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback