Min Dag mm :)


In Till stan hann med att shoppa Lite Innan Jaghade tid på salongen :)

Vart ett rosa nagellack till Tå naglarna
en fil till Mina naglar (måste ha speciell) Köpte på salongen

Söta lila plysch skor med hög kilklack med guld kant REAN bara 100kr

Vinröd Plysch klänning med Mimmi till Madicken
Ett Byggar klossar sak till kenny som han lekte med på salongen

2Guldfiskar

Linnement apoteket till mitt onda Knä (som jag har bandage på )
Oliv Bodylotionen
Fenjal body lotion oliv handtvål
clinuqe Mascara Pretty Long lasches
Balsam spray
Doft ljus
Nivea Depdorant

Aromatice där jag skulle ingandla decleor var stängt över jul/ nyår suck.

Mjukis bralla i grått från stadium

kanel badsalt och badskum på rean  (nyss använd)

På salongen vart det 4 diamant liknande gröna pärlor med snyggt :)



sen Inhadla vi till Våran taco kväll Jag barnen Hade Mysigt :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter som ni har haft en mysig dag, å mycket shopping har du hunnit med oxå;)

Postat av: Bambi

Japp hann med lite shopping fast kallt var det ute i dag har vi mest snö oväder hahha :)

2005-12-30 @ 10:28:58
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback