Tillökning Bollibompafamiljen



Fick en fix ide och Åkte in med Min son kenny så fick Min dotter vara hemma med Pappa Björn
Älsklingen följde med snabbt oxå :)

 Mål Inhandla ny guldfiskskål med ny sand :)

sagt och Gjort stooooor härlig Guldfiskskål med 2liter rött grus
ny växt ny pump 10 neontetror
2guldfiskar som Älsklingen betalde  så dom 2 fick vi :)
våran ena guldfisk vi hade hemma hade tagit livet av sig och hoppat ur under nattan och dött
så ena som fick vara kvar pyret som han hetta får dela husmed alla dessa nya 12 fiskar
vart suuuper Nöjd så mysigt är brevid mitt Nattuksbord så  jag ser dom hela tiden med :)

Bollibompa familjen heter våra nya inneboende :)



 snabbt in På röda korset där jag inhandlade en snygg dress i rosa plysh med en råtta på
en Lila siden klänning madicko
en låångt Lila pärlhalsband Till Mig
En tomte prydnad kenny och en bil
en keramik vas i grönt som vi ska ha nötter i :)


sen vart det hemfärd med våra Nya resenärer


har donat och fixxat där och vart sååå Nöjd :)



  I kväll ska skinkan grilljeras :)



Kika top modell

Bada Läsa Nya solo :)



Älsklingen hängde ut Talgbollarna i röda snören på vårat snöade äppelträd :)

       Kärlek




Psst köpte en snygg Lila kajal pena från estee Lauder Hoppas den hinner komma  imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback