Aint no sunshine...

                           33467-158

inget solsken i dag inte !!! så där det.. vår kom tillbaka till oss :) Vi Väntar På dig..

 Nu väntar att Klippa sig ska vara där halv tur man nästan bor granne med frisören ler :)
Nära och bra.

Ska klippa lugg så det blir att jag tar med mig Naomi Campell bilden, med hennes lugg
säger bara att jag ska ha sån lugg smart Drag


Dagens Outfit...

Jeans Bik bok
Over sized skjorta Vintage skärp vinrött med guld detaljer.
Cognaqs färgafde vintage stövleter svart Ullskeppar kavaj hm
vintage väskan..

Im ready to Go... wisch me luck for my hair

Kommentarer
Postat av: Malin

söt outift, det får nog bli så att Sveriges befolkning får börja göra en vårdans ;P så kanske solen kommer

Postat av: Bohemica

Oj vilken fin skjorta, en sån ligger högst upp på min önskelista! :)

2006-04-12 @ 15:35:13
URL: http://bohemica.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Malin: Thannx tjejen .
Vi fick allt sol tillslut :) Jippiiiie

Bohemica: Tack köpte den på röda korset!!!
med mottot fyll en påse med 100 kr :)
roffade åt mig en till i rött kommer från lindex .
Äckligt skön
Hiooas att du finner den eller nån liknande perfekt att ha nu :)
sköt om dig och ha en bra Påsk tjejen :)

2006-04-12 @ 17:15:57
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback