IN My bag ..

33467-148

Okej okej okej eftersom jag blivit utmanad av er att visa väsk innehåll så kommer det här som Lovat :)

Väska Vintage fynd med små stickade Lovikavantar +Döscalle scarves knyten  runt ena bandet :)

*Bok skönhetens pris (Hunnit halvvägs ) handlar OM Modeller och dess hårda Värld
*Almenacka Betty Boop från Gallerix
*Vicks starka halstabletter alltid bra att ha med om man har ont i halsen elelr vill känna sig fräsch
*Mp 3 VIT från creative 1gig
*Skinn Plånbok The Bridge
*Plysch Mask .. ser ut som en bajskorv skrattar en favorit som alltid piggar upp
*Christian dior siden påse med EN Liten buddha Worrie doll från Guatemala
Chakra halsband som är gjort enbart till MIG från sol och Måne Åsa där jag Jobbade tidigare :) som jag alltid bär med mig för Lycka :)
*bergskristall stor spets (lycka)

33467-147

Neccesär Louis vuitton :)
*Clean parfym Balenciaga Parfym Body shop white musk Parfym
*Fenjal deo
*Handkräm
*Body butter Passions frukt
*Guldigt glasögon fodral med Givna Greta garbo Brillorna :)
*Nagelfilar hårtofs nagellim Kajal pennor ena Make up store soft grey
Skinn neccecär med Olika Läppglans (lancome juicy tubes :) och ett este Lauder Liten sminkspegel


Detta är vad jag kånkar runt på Men tänk på att nappflaska snuttis blöjor våtservetter är bortplockat :)

Samt mobilen :) en w551 Alldeles underbart Bra musik mobil :)

vad Bär du dagligen med dig `?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skönhetens pris - är den bra? :)

Postat av: Vintage*Jessica

Linnea : superbra bok den rekkomenderarjag verkligen hitta min på second hand för en femma :)

2006-04-05 @ 13:51:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback