Lördags sago/sångstund Teater Mm

33467-173

Tydligen ser man så här Glad efter en hel dag på stan :)
med sång dans och en massa teater :)

Åkte in Tio Kom hem nyss :)

Var en mysig stund på Bibblioteket med Sång teater hur djävla bra som helst har filmat en del samt knäppte massa kort hela familjen var samlad :)
skrattade som bara den och självklart sjöng även jag med.

Innan vi skulle på teatern hann jag barnen älsklingen med lite shopping Älsklingen köpte en supersnygg vintage T.shirt på ekholms i rosa med utklippta påsydda  Tryck Me like :)

 Dages kläder Vart Lockigt hår  Min Nya Långa supersköna tröja Guldskärp Tunnt nougat färgat linne Bik bok bralla Döskalle scarvesen Ute Vintage väska Vintage stövletter och Svart Skepparkavaj i ull :) solen sken lite i dag ingen blåst ingen snö wiiiie snart kommer våren :)

 Kenny fick en Fix tröja och en Batman Jacka nu till Våren som han var Mycket stolt över :)

 Madicken fick Kortärmat sovsett 2 Långärmade tröjor som alltid e bra att ha :)


 PÅ second hand Fyndade jag detta :) vart 2 skor Me LOVE en svart fäll till Loppan att ha i sängen / vagnen :) snyggt tunnt guld blått skärp  skinn Plånka / väska :) som jag tänkte använda nu till våren :)


        Närbilder på skorna som jag Fynda för 50 och 30 kr
Inte illa Pinkat :) Ibland ska man ha turen med sig hade fått in super mycket snygga skor måste kika mera där sen :) alltid lika  kul

Hela Familjen Åt På Max med och satt där ett bra tag innan älsklingen skulle kika på jeans innan vi skulle hem :)


Ikväll har Jag blivit Lovad massage och Film och Gott att äta av älsklingen som just nu är och tränar :)

Barnen sitter vid matbordet Pysslar med böckerna dom lånade i dag  :)


I LOVE MY LIFE


Kommentarer
Postat av: Sigrid

grymt snygga skor och minst lika gulliga sötnosar!

Postat av: Vintage*Jessica

Sigrid: Tack fanns hur mycket skor som helst men jag valde dessa 2 för denna gången får väl fynda mer.. vet bara inte vart alla skor snart ska rymmas skrattar :)
Mina älskade barn :) ha det bra :)

2006-04-02 @ 12:29:45
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sara

snygg outfit och grattis till fynden! jättefina skor! :D

2006-04-02 @ 13:45:07
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Sara : tack skorna fyndade jag På röda korset dom har ju nästan allt där :) Älskar verkligen vara där inne och känna mig nostalgisk och fynda en massa :) Tack :))))

2006-04-02 @ 14:10:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: matilda

oj jäklar vad snygga skor! gillade speciellt de gråa =) Vilka sötnosar till barn du har =)

2006-04-02 @ 16:08:28
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Matilda: Tack.. tyckte själv jag gjorde ruskigt bra fynd ler :)
Mina barn är verkligen mitt allt :)

2006-04-02 @ 16:36:02
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback