Nagel Fix stan shopping



Hann med lite sovmorgon vakna vid sju av en Morgon pigg lilla loppan som ville ha Illa Välling med andra ord.
Morgonen flöt fram fort
Lämna barnen i ett härligt soligt väder.
skicka paket .
Jag älsklingen tog bussen in till stan för span /shopping innan jag skulle fixxa mina naglar.

Hann med att shoppa second hand och la undan et STORT snyggt furubord med 6 stolar 550 kr som hittat
så blir det hem körning på det ev måndag Åhhh så skönt med nytt bord med stolar :)

 Hitta dessa snygga kristall ljuslyktor på guldfynd som fick följa med hem och ligger så vackert på vardags rums bordet.

 Dessa snygga tränings RETRO Jackor hitta jag via röda korset en till mig och Lilla Loppan :)

Lilla Loppan fick även ett påslakanset med björnar på . och en Galevant mjukis.
Medans kenny fick en sweden trucker keps och en gul trucker keps med regnbågen på och en pistol med sugpropps skott.

 Mitt första cheap Monday köp en snygg tygväska Perfekt att ha nu till våren med allt som ska bäras med överallt .

   Nya Tidningar kan man tydligen aldrig få nog utav
Glamouren följer med till skummbadet sen med en ansikts mask På :)

 Hm we like :) Hitta ett snyggt bas linne :) Klarar mig inte utan dess att ha under alla tröjer /klänningar man använder.
Sen hitta jag detta  snygga halsband i vitt har det i guld sen innan men kan vara bra att ha .
Sen var det söta finger docker till Madicken , Body splash en snygg kaval i brun guld
Våtservetter Bra att ha i väskan då man har barn kletiga fingrar snor smuts mm. Sen rosa snobben plåster alltid bra att vara förberedd.

SÅ såg Min shopping ut i dag förutom lite under kläder och sånt :)

På torsdag blir det in till stan ska på Möte samt kolal in ett par snygga Rosa skor med Palmer Och fika med brorsan :)

Strax skummbad ansikts mask :)


ja just ja fick en svart snygg servis av  syrran i dag som vi invigde till kvälls maten :)
Lite asiatiskt  stuk över det hela :=)

Älsklingen gick inte helt lott lös hem då han hitta en snygg vit Munk zip tröja med coolt tryck och en Snygg
triple five soul t.shirt ruskigt snygg :) sen pröva han en snygg koppartrans tröja men den fick inte följa med trots att den var sååå snygg :)


Hoppas vädret blir soool i morgon då vi ska motionera en timme efter vi lämnat barnen dagis och vara ute sopa mm :)

Härligt värre :)


Ps På mina fingrar pryder det nu söta små rosa Pärl stenar :) qute

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh.. vill också shoppa! Fick du mitt mail?

Postat av: Johanna

Vad härligt med fynd. Och snygga träningsjackor :) Ett bad med ansiktsmask ska jag med göra :) Så nice!

2006-04-26 @ 09:53:27
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Emma : tack fick mailet du är en Ängel Utan vingar :)

Johanna : ja visst var Jackorna lite coola ler :)
Älsar bada med ansikts mask kvällen man känner sig så himla fräsch efter :)

2006-04-26 @ 10:09:53
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Emma

Det var så lite så, hoppas du får tag i det!

2006-04-27 @ 09:49:03
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback