S V E A


S V E A våran nya lilla inneboende :)


Är Kattvakt till kennys faster Katt SVEA Från och med i dag till två Veckor Framåt :)
trevligt värre.

 Har haft fullt upp hela dagen därav utebliven bloggning.. kommer igen sen :)

Imorgon blir det stan med Min Bästa vän Roger som ska bjuda mig på mat hemma hos han.
Fynda second hand / röda korset kanske?? eller så kanske man bara kikar :)

Måste även ge mig ut och kolla om det finns klipptid ledigt :)
har ju inte klippt mig sen jag tog ut mitt löshår skämms på mig :( hahahhaha

I be back Adios Bambinas

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, varför inte. Brukar alltid fynda på röda korset....har hittat en massa. Har följt dej ett tag nu och tycker det är kul att läsa det du skriver :) Brukar också handla en massa second hand och det är så bra!

Kram!

2006-04-04 @ 00:03:47
Postat av: Vintage*Jessica

Madeleine: Röda korset och second hand kan vara rena guldgruvan :) Har hittat så mycket fint och bra där :) helt otroligt :) Kul att du hittat hit och välkommen :) Kul med läsare som följer än :) skriver dock inte såååå himla mycket med tanke på att jag har barn :) men lite hinner man alltid med :)

God Natt Tjejen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback