21 gram dust.. angel

33467-1570

Loppan ville dra fram emmaljungan i går sagt gjort och en promenix till affären, med balla och honey.

Vart ost kex och 21 gram ;)




Kenny är på sitt kalas nu med fin skjorta med tribals på + shorts med tribals
bakåt hår :) Min hero
som han längtat
Fick skjuts av lena dit och hem kommer vid 15.00

så jag ska passa på att motionera med loppan i emmaljungan :)

Honey är på stan och fixxar med sina vänner.


Åkte med kennys pappa handla willys mm :)
Vart en hel del mat som packats in .

33467-1568


Nya katthalsband wiskas + leksak katterna
halsband godis + tuggumirullar barnen
doftödlor mm vart mina inköp i dag :)

Till veckan ska jag leta nytt dusch draperi hundpuff i skinn till balla + nya nintendo ds spel :)
om addicted :)


MOTIONERA MERA ADIOS


Min kärlek och din tillsammans är oemotståndlig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker ögonsten du har :O

2006-08-26 @ 16:49:40
Postat av: Anonym

ååhh sickan sötnos hon är allså =) och snygg kärra hörre du =) sån hade jag velat ha tillsessis med..men blir väl till nästa isf =) saart hihi..kram ha en super skön lördag!!

2006-08-26 @ 19:37:46
Postat av: ida Jansson

En prinsessa lik sin mamma!!!!
underbart söt

2006-08-26 @ 21:51:00
Postat av: Vintage*Jessica

Anonym. One of a kind om man säger så :))))

Mezzie / anonym hahahhaha ;) Jaså exxakt den färgen med ?
lila svar e snyggt till barnen :)
Ha det bra vart du än är tjejen :) / kram J


Ida jansson : hahhaha Yes min prinsess unge :)
tackar *värmer*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback