Blod svett tårar ;)

33467-1370

tisdag inget undantag för mig att inte jobba
körde på hårt och fick en välförtjänt LUNCH ollallla
lunchen vart shoppa :)
som jag älska rsen fick jag springa ärenden på stan
fixxa i butiken med alla paket som kom in och donade :)

Hann med second hand Röda korset Hm Åhlens / indiska och åt maten på jobbet med jessica
tog med mig mat till henne med :)

Glömde dock älsklingens nyköpta skor på jobbet :( shame on me
vart snygga adidas med guld på :)


Mulet i morse skinande  sol hela dagen sen puhhh vart i jeans iallafall mina stuprör :)

Dagens klädsel:

* Upptill Top Hm
*skärp senapsgult med guld detaljer Vintage
*Bik bok stuprör love it
*Pumps svarta lila vintage
*Long champ bag Pink is the colour.

Hemfärd ordna med cykla med barnen ut med hunden handla
sen kom mamma lämna nya garderoben som vi monterade  sovrummet
där loppans + älsklingens kläder nu befinner sig :)
hann med en fika  med min nygjorda saft med :)

sen har jag dammsugit skurat renbäddat sängarna

pustar ut


ska snabb blogga innan jag älsklingen ska äta fruktsallad och njuta :)


kärlek respekt


Mitt tips för dagen har du svårt att hålla tal prata i grupp ?`
Tänk på nakna människor det gav jag som tips till min chef som har problem med det

Själv är jag som en maskin som har duracell i arslet :)


Älska dig själv / Livet :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

nice outfit! :]

Postat av: Vintage* Jessica

Hallå tjejen :) man tackar
vart bara aningens varmt fram till lunch :)

2006-08-09 @ 16:41:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback