Habbibi Dahh

33467-1374

Vad vore världen utan indiska ?
en affär att älska
gå runt i uppfyllas av underbara dofter
fina färger
vackra kläder
underbara ting

kunde faktiskt hålla mig till den grad att det BARA blev en skiva och ett till block :) det ni.






4skålar till barnen + en rosa pilotpenna till moi Åhlens super söta skålar att äta frullen i :)
gröt            flingor eller en god frukt sallad i.

söta smycken på hm LOVE them ända sen jag såg dom i en tidning så jag roffa år mig alla.
Diadem  en söt svart puffärms t-shirt  Ansikts mask + till håret
söta keps / mössar hann jag med  to
vart både en beige och rött

söta med en sidenfoder invändigt :=)

*höst kyla regn fladdrande löv en kärlek som värmer *

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snyggt

2006-08-09 @ 16:40:28
Postat av: Anonym

i vilken secondhand-affär köper du alla dessa fina saker? :) jag ska nämligen flytta till övik snart och vill gärna ha tips på bra shopping! :)

2006-08-09 @ 17:47:32
Postat av: Vintage* Jessica

anonym Tackar

anonym 2 Jag handlar Röda korset + second hand
finns bara dom mit ti övik så att säga kommer du själv i från mvh Jessica :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback