In my own worlds

                     33467-1433

God morgon god morgon god morgon

Jag madficko vakna halv åtte
har hunnit varit ute med hundenmatat kaninen + marsvinet
donat på
ätit frulle ute

strax blir det en smaskig fruktsallad ute på filten i solen :)
Härligt värre :)


13.00 blir det avfärd till morsan mfl.

Jag har ensides nackspärr
sug kuk... har smörjt in med tiger balsam dock :)


Ledig med barnen i morgon hole day

Arbete tisdag då second hand öppnas wiiiie SMILE


Fruktsallad ute med Loppis nu :)



Jag har köpt en ny rosa sak smile :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du gått i skolan? du använder aldrig kommatecken eller punkt. och du hoppar över vissa ord.. du skriver lite konstigt

2006-08-13 @ 10:49:32
Postat av: Anonym

har inte du gått i skolan? du har inget kommatecken eller punkt osv. det blir väldigt svårt att läsa det du skriver + att du glömmer av vissa ord mitt i en mening. du skriver så konstigt. men annars bra

2006-08-13 @ 10:50:25
Postat av: Mezzie

Åhh har ni sol *avis* vi har disigt värre här jue
=( men vad hindrar det ut ska vi allihopa nu ändå himla gottit! ha en super bra dag! Kramisar!

Postat av: Christin

Här i Stockholm är det ingen sol så det blev frukost inne idag annars älskar jag att sitta utomhus och äta frukost i morgonsolen :)Kram Christin

2006-08-13 @ 13:11:14
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym Jo vet du jag har både gått i skolan levt mitt liv och jobbat, skaffat barn
Vad har du pysslat med di ditt Liv då anonym ??????



Mezzie : strålande hettande sol --puhhh nyss hem kommen från lillebrors avskedsfest :)
med mat fika och allt som hör därtill :)

2006-08-13 @ 18:35:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har kommit mkt långt i mitt liv. men du svarade inte på min fråga varför du hoppar över kommatecken, punkt och varför du hoppar över vissa ord i en mening. jag är nog inte den enda som undrar. kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-08-13 @ 19:07:35
Postat av: Vintage* Jessica

anonym : varför är gröst grönt ?
Varför går bilar på bensin ?
varför är knulla skönt ?

Jag vill vara annorlunda ;)
Hoppas över ord ?
keee ?
Jag skriver utifrån mig själv andra behöver inte fylla i :)

My worlds

Mvh J

2006-08-13 @ 19:12:24
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

anonym : varför är gräs grönt ?
Varför går bilar på bensin ?
varför är knulla skönt ?

Jag vill vara annorlunda ;)
Hoppas över ord ?
keee ?
Jag skriver utifrån mig själv andra behöver inte fylla i :)

My worlds

Mvh J

2006-08-13 @ 19:13:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mezzie

jaa du vill oxå veta varför K..lla är sköönt ;-D svara nu...hehe... gott att dagen varit bra och ni var ju verkligen super fina båda två allså!!KRAMISAR!

2006-08-13 @ 21:00:57
Postat av: Mezzie

jaa du vill oxå veta varför K..lla är sköönt ;-D svara nu...hehe... gott att dagen varit bra och ni var ju verkligen super fina båda två allså!!KRAMISAR!

2006-08-13 @ 21:02:10
Postat av: Vintage*Jessica

mezzie : skrattar :) undra som en flundra om gäddan är en fisk :)))))

Tack tjejen kram J ... bloggen cp sig bajs

2006-08-13 @ 22:17:55
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

mezzie : skrattar :) undra som en flundra om gäddan är en fisk :)))))

Tack tjejen kram J ... bloggen cp sig bajs

2006-08-13 @ 22:58:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback