Me and my Princess

33467-1455

Nämen ojsan sa.. vakna efter fem madicko väckte mig inget ovanligt :)
Var hemma dona var ute lång promenix med hunden :)

sen fick jag en ide om att Åka till stan och köpa en vaxduk till köket som jag sett på indiska
sagt och gjort Åkte vi in
Hälsa på Jobbet
inge sol men hett klibbigt ute
Hade min nya billabong keps
kort turkos billabong kjol
farfarslinnet indiska
rosa nike skor :)
Inga pumps i dag vart lite sporty .. och utan smink :)))))
Madicko hade dock ej dom röda brallerna på
utan knäppte kortet då vi kom hem och hon ville pröva hennes nya braller :))))

Mötte Älsklingen på stan som setat på körskolan
han med en go fika på stan med :)


Väl Hemma Åt vi Naanbröd + indisk kerrala med jasmin ris :)
Mycket gott
Älsklingen tillagade Maten :))))



snart kommer Mamma / mormor på en fika med vanilj hjörtan indiskt the :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback