Taste of love ..

                 33467-1616

Mitt barn
vacker
snart 7
fyll av energi
älskvärd
mitt troll
min gangster
My child

K E N N Y

Äter Glass kikar tv innan läggdags :)
Min snuttis :)

Love you babe:)


Fick in infall att jag skulle till affären kika en tidning och handla ost, till mina kex :)
Råkade snubbla över glassbilen med :)
Jag madicko hitta lite



33467-1615

Tutti frutti
sandwich och 2 nalle puh dvd :) Lovely :)



Vill klippa mig nu nu nu :)
ska kika efter en till ny parfym lutar åt nya kenzo .. med dift av the ris mm :)
love that doft..
sen en redken produkt har jag kikat på sen ska jag kolla in bellamani som säljer
nagelprodukter mm.

Naglarna ska fixxas Torsdag med...:)
det är lyx av guds like för mig :)


usssh jag vill bara ha en massa saker..
hittar saker mest jämt jue..
shopping beroende kallar min pojkvän mig.
har även beställt mulberry bagen .D

SHAME ON ME :)


Tur att pengar växer på träd / fonder i mitt fall :)


Vill ha onsdag nu :)


sen föräldra möte kvällen :)
älskar sånt.
älskar att prata :)
Passar mig perfekt :)


Varför kan inte alla få känna lycka ?

skänker lycka till alla där ute.











Mina tankar går till dig pierre  Älskar så mycket i mitt hjärta
saknar
kram... min kärlek går till dig .. alltid nu då alltid /// har ditt hjärta gömt i mitt /// J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet, finns såå mycket man vill ha! Likadan ;) En mullberry väska, ihh vad nice! =)

Postat av: mezzie

Nu är strax bilderna uppe =) KRAMIS!

2006-08-29 @ 22:21:40
URL: http://mezzie.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : yees fann lite i dag spana in sen kram :))))))

Mezzie allt snyggt :)))

2006-08-30 @ 17:49:27
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback