Värsta köksprylen

Familjens kökslista



Tre saker som jag alltid har i kylen:  Yoghurt av alla de slag ,frukt grönsaker sanasol (vitaminer)

Tre saker jag alltid har i frysen: Kyckling korv glass.

Tre saker jag alltid har i skafferiet: Hund/kattmat flingor baksaker

Tre kryddor jag alltid har hemma:  Havsalt peppar curry :)

Tre saker jag använder varje dag:  Salt nötter frukt :)

Mina tre favoritgrejor i köket: Gammal kaffemaskin :) välling (madicko )Nappflaska, Themugg /the

Tre saker som inte får komma in i mitt kök: Mögel göran person farmen christina.

Tre saker som jag skulle vilja ha i mitt kök:  Köks ö  ny kaffemaskin retro modell i rött / turkost. Inbyggt akvarium.


Listan Lånad av Linda K
http://iabloggar.blogspot.com/


Tack

Låna gärna listan :)
Langen går ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback