Ya Habibi La

33467-1532

work all day LONG.

Våran stora kenny började mini ettan Lagomt stolt va ? Ler
I morgon ska han få äran att gå till skolan själv tar ca 2 min :) eller 1 min med cykel wiiie.

Work outfit :

*Vita pumps vintage med rosetter baktill

*svarta leggings short modell

* Klänning med knyt från Hm love it.

*Dior vintage bag :)


Hann ej med lunch ,utan åt en fruktsallad på jobbet + banan + vatten :).

Gjorde ärenden med Malin , handla tejp block mm :)
Härlig tjej det där :).




33467-1531

Åt nyss spagetti bolognesse tillsammans med barnen, bada madicko.
som ligger i sin säng läser om tummelisa.
kenny kikar bollibompa.

Bjuder på en liten bild på Madicko som pratar med hennes pappa :)


Hann med en mini shopping på Röda korset på 2 min bralla med reflex + foder Madicken.
70 tals täcke att mysa i i tv soffan.
shopping block+ en liten bok med hundar till kenny att skriva i .


Jag kenny ska pyssla sen då madicko somnat och äta grod bakelse :).



I morgon är secodn hand öppet och jag ska kika in där ev hinns lite shopping med :), dvs om det inte är för mycket i butiken, då blir det ingen lunch :S.



  ska slänga i en tvätt+ diska :)

Hasta la vista

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta ha så mycket kläder man blir ju faktiskt avundsjuk på dina vackra , kreationer.


din vackra dotter är just vacker

2006-08-21 @ 21:03:18
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym : Ler kläder är kul :)
Min dotter är den vackraste :))))

kram J

Postat av: malin

Åh älskar den väskan :)
Tänk om man kunde snubbla över en Dior Vintage de skulle vara något det ;)

2006-08-21 @ 22:26:10
URL: http://mixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback