- DO IT

33467-2775

På begäran av hottie hoen Catya i will do a list ;)





Ditt namn: Jessica chelita Lorraine XXXX
Längd: 170 över havet
Spelar du något instrument: Gylf gitar ;)
Vem är snyggast: Vacker på insidan räknar jag Mina vänner
Vem vet mest om dig: Brorsan Roger Jimmy :)
Vad vill du ha just nu:  En spa weekend hotell nätter med Honey
Vilka sjukdomar har du: En magsjukdom ,migrän om man kan räkna det som en sjukdom ?
Fobier: .. hmmmm let me seee inget jag kan komma på Joooooooo en hatar när okända ska ta på en uuushhha.

Känner du en snygg kille:  En =? :)
Har du körkort: Nope och inget jag suktar över heller :)
Åsikt om jultomten: skäggig snäll tjockis :)
Vill du gifta dig:  Nöjer mig med en förlovning ;)
Tycker du att du är attraktiv:    Ojjjjaaaa
Din hårfärg och frisyr: Nyklippt varierande mycket mööörkt :))) Like it a lot
Skolväska just nu: Den slutade jag med för long time ago :)


Har du glasögon: Både vanliga och sol :)
Hur ser din plånbok ut: En vit i skinn :)
Favorittv-program: Prison Break är överlägset.
När ska du festa nästa gång: No party
Vad köpte du senast: Mat :)
Hur mycket pengar har du: Tillräckligt :)
Hur svarar du i telefonen hemma:   Hola My name is Jessica ;)
Senast kramat:  Madicken
Vem sov du hos senast: Hemma
Stjärntecken: vattuman
Ögonfärg: Blå gröna :) skulle dock vilja ha bruna :)


Kall favoritdricka: vatten smotthie
Varm favoritdricka: Chai Latte
Alkoholhaltig favoritdricka: 
Säger ofta: Love you
Saknar du någon:  Daddy  Mina ängla vänner
Du fikade senast:  i morse
Bästa tecknade film:  Oändliga historien .
Vad skulle filmen om ditt liv heta: My crazy life LOCO
Vem skulle spela dig: Juliette Lewis
Themelåten av ditt liv    ?
Hur känner du dig nu:   Lite trött :)
Kan du laga mat:  För jag är kung kung i köket :)
Vad tycker du om fötter:  Mina egna och min familj helt ok men andras .. yyaaack
Är du smart:  Är men medlem i Mensa ?
vad skulle du vilja äga:  Makten över att kunna förändra så att alla har lika utgångs läge i livet. all fattigdom ska rensas bort sjukdomar som pedofileri mm ska tas bort :)))    white power
Har du homofobi:  Verkligen inte all kärlek är vacker
Om du var ett djur vilket skulle du vara: En svart panter :)
När och varför grät du senast   I natt av lycka :)


Yeeees det var det du ..
Om du känner dig sugen kan du anta denna..

måste kirar ett fotbad mina fötter värker.
Visste ni det att om man får en spricka i foten ( utvändigt ) så beror det på olag i magen ?


Kommentarer
Postat av: catya

kul att du gjorde listan sötis : )
hett namn du har btw

xoxo

Postat av: e

"vad skulle du vilja äga: Makten över att kunna förändra så att alla har lika utgångs läge i livet. all fattigdom ska rensas bort sjukdomar som pedofileri mm ska tas bort :))) white power"


white power? är du nazist/rasist?

2006-12-27 @ 17:49:55
Postat av: Vintage* Jessica

Catya : THannnch :) på din begäran gäller det :))

E : Nataonalist ;)
Och jag älskar svart skallar ska adoptera mig en liten neger unge :)

White power är inte rasistisk utalande utan mer ett intern skämt lilla e

2006-12-28 @ 00:11:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback