- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBADABBADOOOOOOOOO

                     33467-2797


Okej en till Galen kväll har flyttit fram  Med mig som mina kumpaner valde jag Malin Madicko Och Kenny.

Drog en Pizza på mantovani.. söta flickor får klubbor efter maten ;).

Glada i hågen begav vi oss för att köpa löööösgodis FROSSA.

 Hem Jalla jalla och tydligen har man varit jäääte snäll i år eftersom jag fick en fiiiin Julklapp av malin En stoooooooor rosa Badhanduk.. vadå tycker du jag ska dusha mer sötis ??? ;)
En waffe Mjukis Häst Madicko
en stooor gosig Apa till kenny han heter numera Jimmy (fabio ) hahahahha Malin du är en ängel utan vingar Thaaaaaaaaansssh Baby Love :))) Puuuuuuss.

Barnen still awake.. ja det e ju faktiskt juuul lov alla ska tjocka in sig i sängen leeeer
Nu e det välling drickande och sago stund :)


Imorgon är en annan Dag och jag ska fika med Mallan brallan och kenny boy på stan och kika efter MINA
Rosett skoooor :) Hoppas att min storlek finns nu då leeeer brett ;)

Loco i know :)


I love it just loving it.


Ni ger mig alltoch lote till Puss på er Maffiosos.


Ps Pizza med fläskfile och Bearneise sås är gotti gott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback