- Livets orättvisor.

33467-2731

Du ditt feta svin har inga pengar
 du flottar i dig MAX  varje dag.
 du har ingen mat hemma
 duschar aldrig.
Ett bortglömt barn.
Lånar pengar av andra för att kunna försörja din feta mage med MAX flott.

 du väger för mycket din hjärna är igen flottad .
flott nylle.

Du hade bara en ren djävla tur att jag inte tog tag i dig och gjorde så att din värld sakta försvann under dina fötter.

Använd det lilla du har till hjärna och  FATTA att du är pantat ala mera FO sure.

så djäkla pinsamt att du dagligen ska säga att du är så tjock bla bla 150 väger över 90 men BANTA då ditt djävla fanskap istället för att stå där dag ut dag in med din djävla max mat med lånade pengar.

Ett ord till om att låna pengar av mig eller nån anann i min omgivning kommer det tottaly brinna utav för mig
 tro mig din kropp kommer sakta dalla ner med en HÖG duns
det enda jag kommer göra är att skratta åt ditt flottiga svettiga nylle.

Gör världen en tjänst

1 Lär dig svenska / stava

2 Banta

3 Lär dig förstå innebärden av MINA resonemang till dig dvs sunt bontförnuft.

4 Dusha .

5 Ge fan och ta i mig med dina fimp händer.

6 Dont talk to me anymore.

7 LEAVE ME ALONE:

Fattar du inte detta... lägg in dig psyko.

Vicktoria ditt feta flottnylle    skriv in dig på hälsohem LANDA i verkligheten.


Folk där ute svälter medans du grinar blod om du bara fär 4 dippar till ditt king size mål.

Kolal dig själv i spegeln jag vet att du INTE är nöjd med dig själv
Inte jag heller.

Landa . To mutch flott can make ypu really insane in the brain.

Jag har sett verkligheten its UGLY.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, där satt den- mitt i prick ;) Det var inga lovord precis kring denna person :P
Underbart att du e tebax, om än bara för en stund....... Härligt att du o älsklingen funnit varandra igen. Huvudsaken är att man är lycklig, hur och med vem/vad spelar mindre roll. Kramen på dej/anna

Postat av: e

kanske inte det du vill höra just nu men jag måste bara konstatera att du inte verkar vara den intelligenta om du själv skriver till någon "1 Lär dig svenska / stava" när jag utan minsta problem hittade över 10 stavfel eller särskrivningar redan innan själva listan kom.

du stavar faktiskt otroligt dåligt för att vara så pass gammal som du är (ber om ursäkt om du är invandrare och har svenskan som andra språk eller har dyslexi, men det är inte den uppfattning jag fått), du borde lärt dig bättre genom alla 12 år i skolan som jag antar att du minst tagit dig igenom.

tjoff.

2006-12-18 @ 22:53:26
Postat av: Vintage* Jessica

Anna : hahhaha Exxakt.
Klockren kommentar Thannx :)

E ; Jag hör allt jag ser läser hör.
oavsett man vill eller ej
man kan ej blunda för verkligheten är det inte så ?
skriver ej TILL någon utan OM någon och denna person finns INTE ute i bloggvärlden som varken läsare eller bloggare.

jag vara en svartekalle inte kuna stafa svernska
kag icke kuna vara i sverige då jaeg inte veta hur jag skriva MY name is boooooooorat ;)

oavsett om jag är invandrare eller ej.
jag utrycker mig på mitt sätt och tro mig hade en stark 5 i svenska ;)

Oavsett om man gått 12 år i skolan eller 2 vad besvisar det ?
att man pluggat in nåt för stunden ?
för att ha en sketen siffra på ett papper.
avskaffa betygen
fritt åt alla.

anta hit och anta dit din skit ;)

2006-12-18 @ 23:03:31
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha ha, skulle du ha en stark 5 i svenska! Och grisar flyger va?
Du stavar extremt illa och din grammatik och ditt ordförråd ska vi inte tala om.

2006-12-19 @ 08:41:03
Postat av: Sofia

Var inte så jävla bitter! Jag hoppas du är ironisk när du kräver att en annan människa ska lära sig stava... Stark 5:a förresten, vadå kan man få en 6:a oxå eller?? Moahahahahahahahahah

2006-12-19 @ 13:22:38
Postat av: En som kan stava

Kan inte annat än att hålla med Sofia och "e"! Men vi vet ju alla som läser att ägaren till denna blogg inte har alla hästar i stallet :)

2006-12-19 @ 16:26:19
Postat av: Vintage* Jessica

anonym så vitt jag vet så finns flygande grisar i dina fantasier ;).
vad har stava och grammatik med ett sjysst betyg att göra ..?


sofia ; stava 1 + 1 lika med två fattaru ?
eller har du knäck i lurarna ;)
så här i jultider ?
5+ om du vet vad betyg är ...?
hahhahahahhahah

En som kan stava äger dock inga hästar för tillfället men du har stallet fullt med skit va ?

2006-12-19 @ 16:57:13
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: e

"Jag hör allt jag ser läser hör.
oavsett man vill eller ej
man kan ej blunda för verkligheten är det inte så ?"

- va? vad har det med något av det jag skrev till dig att göra?

det kanske är lättare för dig, men jag behöver inte stava fel hela tiden för att ha lättare att uttrycka mig!

haha, det säger väl ganska mycket! 12 år i skolan lär ju utan problem ha gett en mer än om man bara gått två år i skolan! det förstår du väl själv?

och vadå "avskaffa betygen. fritt åt alla"? du skröt ju nyss med att du hade en 5a i svenska eller vad det nu var. var 5a dåtidens IG eller? :S

2006-12-20 @ 14:22:43
Postat av: Vintage* Jessica

E in tha house smoke every day : Yeeeees att avskaffa betygen skulle bli ett jöäkla bra system :))))

Fake ass

2006-12-20 @ 19:47:24
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: e

jag har verkligen gillat din blogg men nu när jag märker hur skev du verkar vara som person så överväger jag nog att aldrig besöka sidan igen.

nej, jag tror knappast du bryr dig men var bara tvungen och säga det!

2006-12-21 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback