- LoCkO

33467-2739

Kännde att det fick lov att bära den ryska hor mössan i dag :)
 fucking freeezzing outside.

 Fick Jobba alone med Malin i dag det e fan det bästa ;)
Luncha tillsammans to.
det var då det h'nnde Nilsson dök upp från ingenstans ( malins ragg )
 och jag skämde ut han enligt malin Mohhahahaha jag säger bara bliii lada.

Chefen smög i väg skulle hem mata hästarna och sin egen kista ( Malin råkade hitta en drive in max kvitto garvar )

snacka om att ha respekt för en ... ;)

Gruvar mig inför operationen fredag men det ska gå bra är ju BARA nersövd några timmar huuuuuu i hate it.
Kommer ev få börja med ny medecin.


Jimmy come to mamy :)







ska renskriva lite arbets uppgifter och ska tillfället i akt och rensa bilder mm på datan :)

Nu är det bara 5 dagar kvar till jul :)

Jag har redan fått dom bästa presenterna Min Älskade Pojkvän Jimmy
Min Bästa vän Malin .
Min storebror roger
Mina älskade änglar Kenny Madicko

Det är kärlek det :)



Cath me if YOU can :)

Hide and seek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vad snygg mössan är! Gillar den :)
Operationen går nog bra, narkos gillar jag inte heller. Men de tar hand om dig där.

Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : Tack den e super varm med ;)-
hatar sjukhus överhuvudtaget måste vara alla timmar man spenderat där :S
Har en vän som är med så det ska gå bra sen kommer pojkvännen direkt hem till mig och hjälper till :)

kram J

2006-12-19 @ 17:48:58
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: catya

you look great babe : )

puzz

2006-12-19 @ 18:40:15
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

catya : Inget slår dig :)

2006-12-19 @ 19:50:16
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Fin du är tjejan! Damn du verkar vara så stark!!! You go!

2006-12-19 @ 21:51:41
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym : Thannnx spannnx :)
i rock the world :=)

2006-12-19 @ 21:57:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback