- Me looove you LONG time




sucki sucki looooong time ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för julklapps tipsen:) Får se vad jag hittar på för någonting ;) kram!

Postat av: Alexzandra

gooosh, dig va jag inne och läste dagligen för ett par månader sen på min förra dator. Efter att skaffat ny när den andra svartna så va alla adresser borta. Du brukar ju ligga på mest aktiva jämt men de tog fan 4mån att hitta dig. Kul. Gillar din blogg som du kanske hör =)

2006-12-18 @ 23:45:48
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Jösses vad man blir trött och uppgiven av alla puttenuttiga kommentarer kring ditt "missfall". Ingen, jag upprepar ingen, får missfall av att trilla i en trappa. Sånt händer bara i böcker och på film. Fostret är väl skyddat i livmodern och det krävs betydligt mer än ett fall för att förlora det.
Hälsningar Barnmorskan

2006-12-19 @ 08:47:00
Postat av: Mia

Tänk på att det är jul snart anonyma barnmorska å då är det tänkt att man ska vara snäll...
Passa dig så du inte får en endaste klapp så elak som du är...
Skämmes för att frossa i annans olycka oavsett hur det gått till...

2006-12-19 @ 09:27:40
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anonym

Att tala sanning är inte elakt. Det är när man ljuger man kan bli utan julklappar! Man ska inte tro allt man läser i människors bloggar...

2006-12-19 @ 09:50:41
Postat av: Sofia

jessica kolla min blogg,du kanske kan hjälpa mig. Kan inte bestämma mig mellan två julklappar till lillebror och du har en son i "ungefär" samma ålder skulle jag tro :) Vilken tror du/ han skulle passa bäst ? kramis

2006-12-19 @ 10:42:28
URL: http://sofaja.blogg.se
Postat av: Marre

Läste din kommentar i Izzaz blogg.. du kan ju fan inte va riktigt frisk människa!

2006-12-19 @ 12:58:33
Postat av: Anonym

Vem är Izza?

2006-12-19 @ 13:03:30
Postat av: Mia

Nä man ska verkligen inte tro allt man läser... Håller med anonym där... men varför ska man tro på anonyma inlägg som hävdar de känner till sanningen om annan person.

2006-12-19 @ 13:41:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anonym

Man kan tro på precis vem och vad man vill. Man ska dock vara lite uppmärksam när man läser en blogg. Det är ju bra om 1+1=2....

2006-12-19 @ 13:47:37
Postat av: Veronica

MEN FYFAN DU JÄVLA "BARNMORSKA" DET VAR DET HEMSKASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE! DIG SKULLE JAG DÅ VERKLIGEN INTE LÅTA FÖRLÖSA MIN UNGE DÅ DEN TIDEN KOMMER, DET ÄR FÖRJÄVLIGT ATT DU ENS SKRIVER SÅDANA KOMMENTARER. JAG TROR VARKEN MAN ÄR STOLT ELLER LYCKLIG FÖR ETT MISSFALL! NEJ HEJ DÅ KÄNSLOKALLE KRÄK, DRA HÄR IFRÅN! ALLA LYCKOÖNSKNINGAR TILL DIG JESSICA, JAG TROR PÅ DIG DU ÄR EN BRA PERSON MED RÄTTA SINNET! KRAMKRAM

2006-12-19 @ 15:36:10
Postat av: anna

Vilken elak SKITkommentar från "barnmorskan". Hur kan man kommenentera så till en människa i sorg. Ofattbart.Missfall är missfall. Punkt.

2006-12-19 @ 16:28:36
URL: http://annatje77.spaces.live.com/
Postat av: Vintage* Jessica

sofia det var så lite så :))))
Hoppas att du hittar nåt vackert till din looove :)))-

alezandra Näää äre sant fy fan vad kul att du fann mig :)))
hade same problem råkade av en slump radera alla länkar hahahahaha mindre kul ;).

Anonym då är jag mycket besviken över att säga att så är fallet. :(
Och om du nu jobbar som RIKTIG barnmorska borde du veta detta.
sorry but thats true.


Mia tack det roliga är att jag vet vem som skrivit kommentaren hahahha ;)
ingen barnmorska utan en tjej på.. låt mig så runt 20 års åldern finns i bloggvärlden.


anonym : att Ljuga om ett missfall i 3dje månaden är du sick in the head ?
Herregud.
skaffa dig ett liv vet ja ;).


sofia : Promise ska kika in då tid finnes :)))
Kramis J

Marre sista jag kollade hade jag ingen feber i allafall ;)

anonym en grym bloggare ;)

Mia : För att anonym inte har ett liv ;)

anonym nääähää trodde det vart 3 ... ;)

Veronica : Tuuuuuusen tackar och bockar.... rätt in i hjärtat. :)

Anna : Barnmorskan kanske är en väldigt ensam .. tjej som inte har hittat sig själv ;)

2006-12-19 @ 16:49:24
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, du bör nog söka för något mycket allvarliga är jag rädd..

2006-12-19 @ 17:12:43
Postat av: Vintage* Jessica

anonym : Inte lätt att gå runt och vara rädd all the time :)

2006-12-19 @ 17:19:34
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Marre

Glömde visst namnet sist.
Vad skulle jag vara rädd för?

2006-12-19 @ 18:22:38
Postat av: Vintage* Jessica

Marre anonym eller va fan du kallar dig ;) Inte fan vet jag alla faror du är rädd för not my intrests ;)

2006-12-19 @ 18:27:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: mezzie

Vaddå Ingne kan få missfall av fall i trappan?1
DET var nog bland det sjukaste jag har hört!
Barnmorska?!
No way!

Ska f*n höra med min BM imorn!
Så ska vi se då!

Jessica bry dig inte om dessa onödiga anonyma fjantar som skriver massa dynga!

Både om det ena och det andra!
Det finns vi som tycker om dig ändå TROTS
din kassa svenska ;-D

Puss!

2006-12-19 @ 19:42:29
Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : den sk Barnmorskan är ingen barnmorska :)
i know vem det är ;)
och det vet den personen med.
lite roligt :))).

I dont care :)

Mitt liv är fulländat dom fårmig bara att skratta mer fy fan vad gammal jag kommer att bli smile :)))))

hahhahahahha jaeg ivte tvala sverrnska mykket brai jag vilka lärka miiig sverska i skölan nan daouhg :)

2006-12-19 @ 19:53:53
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: mezzie

jaa minst 1000 år ;-)
Jaa,så bra då komme rnog jag med göra det :-)
Lev åt livet och livet ler tillbaka!

Puss och kram!

2006-12-19 @ 21:42:44
Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : ja om inte mer smajl :))))).

Livet är min lycka
jag vaknar alltid med ett leende :)


Damp :)

2006-12-19 @ 21:59:15
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Marre

Och det hade vad med min kommentar att göra?
Herregud, bete sig som du gör i din ålder.. otroligt.

2006-12-19 @ 21:59:28
Postat av: Vintage* Jessica

Marre Nirvana is a peace in silence :)

2006-12-19 @ 22:04:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Marre Nirvana is a peace in silence :)

2006-12-19 @ 22:04:17
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback