- Men grädden fattas jue.



Kom på att jag var sugen på en till sats med risalamalta
men grädden som fanns kvar kom jag jue på att den gjorde jue Jimmy upp till kakan han bakade till oss i går.

Så det var bara att bege sig ut för att handla grädden och lite ost och kex och lite tidningar :)

Gröten står på kokningen kidsen leker med deras julklappar och fikar med frukt och kakor.


Imorgon är det onsdag.


Ska in till stan ALL by my self ev följer Malin med om inte hovslagaren kommer vill säga
ska Fixxa Mina naglar :) Det kallar jag Månadslyx :))))))

Sen ska jag kika efter den nya handkrämen som ska vara så jäkla bra  men dyr men jag ska nog införskaffa mig den.
sen ska jag kika runt på kläder.
vill ha en massa nytt jue.
som om man inte skulle ha nog med kläder :) ?

ska ialalfall kika om guld linet på vila finns i min storlek annars får jag fan ta en large och ha som kläning till mina leggings :)
Till Min Nyårs outfit :)


Hur ska ni vara klädda till nyår ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback