- Mina nya nattuksbords polare ;)

33467-2773

Hann ju faktiskt små kika i affärerna i torsdags Med malin :)

Fann dessa söta Monchichiisar till min samling :)
Mina nya nattuksbords polare ;).  Rk  1 kr styck






Bild 1 Hm : Nya toffsar Diadem i grått skinn.  Halsband + armband guldfärgat med Fågel vackert.

Bild 2 Lindex  Ny Bh Topp + armband lite Nicole inspirerat trots att hon har det snyggaste i guld som jag även sett att top shop har
Och jag whant i badly...  :)

Bild 3 : Nytt 70 tals täcke till madicko och hennes dockor att leka på.

Bild 4 : second hand Guld t.shirt
Gangsta sjal
Ull poncho som kan användas till jeans och som vårjacka :)



Mellan varfen jag bloggar hinner jag plocka upp och kolla till kidsen :)))


Effektiv Mamma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nattuksbord? heter det inte "Nattduksbord"??!?!
Vad är nattuk för nåt? ;)

2006-12-29 @ 00:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback