- ROLL Out

33467-2752

wackie packie bitch... upp tidigt som satan .. förre alla andra :))))


Ut med dogsen fixxa frullen
Väcka kidsen
Påklädning.
En gnäll apa Till madicko som vägrar gå till Dagis :S
Panic.... jalla jalla till bussen :)

But Jag hann :)


Kepsen togs på Pga av att jag ej hann fixxa håret ( skulle ju klippa mig i dag :)





starta med att Kika Rk där jag Möte Malin
Vidare till UH för fetaste frukosten ever
satt väl där nästan i en timme och åt en utsökt frulle :)








33467-275133467-2750

Bild number 1 Mallans Breakfast

numero 2 mine  :)   Lagomt är gott :)

Oki allt slank inte ner men detta var det jag klarade mig på all day LONG.


Väl Framme vid klipperian sitter där.. sen efter 30 min kommer hon fram har du tid i dag ?
jag ba jaa kvart i tre hos josefine då hade fanskapet strulat till det aningens less.. men som tur var ordnade en annan söt frisör upp det hela Thannnnx babe :)

Fick även En sebastian trucco heat spray för besväret :)))))

Luktar oerhört gott :)


Alla bussar inställda pga av kuk halka
Ingen kunde skjutsa... balle....

som tur var började dom att gå kvart över 5 väl hemma 18.00 kom madicko med Pappa
Nattades halv åtta

Nu dags för rally städning


I be back assholes :)))))




Rövslickare  stinker skit



Kommentarer
Postat av: Christin

Åh jag älskar frukost och det där såg gott ut :) Sen så vill jag säga att jag gillar den gröna stickade tröjan och att halsbandet passar bra till, är det en ametist? Ha en trevlig kväll! Kram Christin

Postat av: Bay

mmm..din frukost gör mig hungrig! =) ser så jäkla gott ut.

2006-12-20 @ 23:29:17
URL: http://bay.blogg.se
Postat av: Felicia

Tröjan och öronhängena kommer från??? Snälla svara i min blogg eller maila!

2006-12-21 @ 00:42:59
URL: http://aworldofmyown.blogg.se
Postat av: Anonym

Man undrar ju varför du ska stressa iväg barnen så på morgonen om du ändå bara ska iväg och handla samt äta lång frukost på stan. Hade det inte varit roligare och lugnare för Kenny och Madicken att mysa i lugn och ro hemma?

2006-12-21 @ 14:56:11
Postat av: Vintage* Jessica

christin : Frukost ute är undernart :).
Yeees det är min månadssten ametist som jag fann en dag av en slump i låda och skräpade :).
Ha en fin dag .

Bay : höll mig mätt heeela långa dagen :))))

Felicia : Klännings / tröjan HM örhängena guldfund many years ago :)))))).

anonym :; Man andrar ju så mycket
Jag arbetade med inköp mm tillsammans med malin till jobbet
man kan faktiskt äta frukost och JOBBA samtidigt men det kanske du inte visste ?
jag är kvinna och klarar flera saker samtidigt :))).
Tror mina barn uppskattar mer att ha en mamma som jobbar tjänar pengar klarar sig själv :))
än att vara brooooke as hell fler fundeleringar ?=

2006-12-21 @ 17:07:22
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback