Busskul


För att komma till jobbet blir jag tvungen att ta Bussen efter jag lämnat kiddsen på dagiset :)

anyway sätter mig bakom  2 killar i 17 års ålderns med en lillasyster som verka lite off på ca 13
dom sitter och surrar

Då killen med lillasystern säger till lillasystern

Minns du då farsan krockade här ?
sen pekar han ut
nää vadå säger lillasystern =?
Brorsan säger att hela bilen framtill var kajk..
gjorde han illa sig frågar lillasystern ?

Han fick Pungsvett säger storebrorsan Garvar  såååå djäkla sjuk :)))
Höll på garva åt detta hela dagen På jobbet :)

Kommentarer
Postat av: towe

haha, det skulle jag ha svårt att arbeta för efter! :p

Postat av: Vintage* Jessica

Om man säger att ordet pungsvett har det pratats mycket om i dag skrattar :)

2006-07-18 @ 18:40:14
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback