Free like a Bird

            33467-1121

Soft Ledig i dag och solen skinner faktiskt nu Underbart :)
Lilla Madicko med Vintage i sängen :) Morgon *mys*

Har precis ätit Frukost sen ska vi ut en sväng cykla :)

Sen ska barnen med till stan :)
Ska dock inte göra dom roligaste sakerna men handla Mat

Sen ska jag På salongen få Mina naglar Gjorda :)
LYX
Blir Nog som vanligt
tar inga pärlor denna Gången heller :)
Mina Naglar växer ju hel fort :)

Hoppas att Mitt korall Linne hinner komma med posten i dag med :)

Blir en soft Italian Lunch med barnen på stan / Älsklingen :)
Älska italy
Godaste maten trevligaste Personalen :)

ska spana in om min Modell utav Gucci brillor hade kommit in med :)
Hoppas :)


             Kärlek Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback