Här var det utsvängt..

                                    33467-1160

På 70 talet var det Minsann inte bannlyst med dom snygga utsvänga flower power Brallerna.
Medans alla affärer nu förtiden enbart har stuprör
Inte ens ett par vanliga Jeans kan man Hitta som är utsvängda.
Fasen att man kastade alla levis 555 or.. Tighta upptill mycket utsvänga från knäet
och Mycket sköna
Framför mer såna braller alla affärer :)


Har ju dock mina Gubb/ fin braller som jag tills nu låtit varit oanvända
Inhandla för nån Månad sen på hm
Dom ska tas fram då vädret tillåter
Inte så skönt att ha dom sommartid ;)

Stuprör är väl inte nåt alla vill gå i ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med om att utsvängda är mycket snyggare än stuprör.

Postat av: Anonym

Ja, stuprör är osmickrande för absolut ALLA kroppar.

Så är det bara... :(

2006-07-23 @ 14:11:49
Postat av: Vintage* Jessica

Sara : Kanske inte snyggare men dom borde kunna ta in såna modeller med.

Anonym : stuprör passar dom flesta men dom borde kunna variera i affärerna och ha mer anra modeller :)

2006-07-23 @ 16:53:54
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sofia

ONLY har utsvängda. fast jag gillar mest stuprör..

2006-07-24 @ 21:13:05
URL: http://sofiasvensson.blogg.se/
Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Blandar gärna :)

2006-07-24 @ 21:35:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Jennie

Anonym: Stuprör är är inte alls osmickrande på alla kroppar. Passar mig bra mycket bättre än bootcut.

2006-08-01 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback