Mini shopping

33467-1136

( nyfiken Malika på bilden )

Indiska i alla ära sååå  mycket snyggt såå lite tid men lite hanns med
Bla små block perfekt att ha med på stan till trendspan dikter roliga händelser mm :)

Massa rökelse hållare till alla rummen :)

Söt box att ha hemligheter i :)



 söta sockar med siden rosett Lindex + söta sov troser + Bad krunka att ha att scrubba kroppen till barnen vid / bad dusch :)




Har hunnit med att  avnjutit en skön fika hemma Hos kompisar tom Thomas med barn kom dit alltid lika trevligt har spånat lite  tills  den årliga kräftfesten vi funderar att ha igen :)
Jag måste vara den som äter mest kräfter :) MUMS.

solen skinner och i kväll  blir det bad massage med älsklingen sen god  Mat och kika film :)
Barnen lediga dagis och kenny ska sova hos sin pappa i natt / Helgen :)
så då ska vi rå om Lill Madicko bada sola leka och kolla baby proffsen som öppnat :)

sen ska jag Gosa med mitt gudbarn  Noel :) mys mys :)


                   Cause we ride on our animeis :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den boxen från Indiska har jag med ;)

Postat av: Anonym

animeis? enemies stavas det...

2006-07-20 @ 22:54:15
Postat av: Anna

vilka sööta sockar :) rosetter är så gulligt!

2006-07-21 @ 00:15:03
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna visst är den söt :) ?

anonym ?

Anna Ja rosetter i siden e så sött :)

2006-07-21 @ 11:54:58
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback