Räcer i stan på en timme :)))))

33467-906

Lunch då ska man slapp njuta av sin Lunch
men jag har på nåt konstigt vis alltid annat i tankarna nämligen shopping :)))

Vågade mig in på ett Luncg make up store och köpte deras ögonfransböjare måtte den vara bra nu :)
annars funderar jag på att krulla upp dom på salong :))))





Bild ett  super sköna leggings från Bik bok kostar 179:- och är äckligt sköna
faaasen alla velour / frotte shorts var slut bajs oxå...

Bild  2 på Vitt linne i ett härligt material Hm  snygg annorlunda kjol :)

Bild 3 Vit t.shirt likadan som den gula hur skön som helst :)
Klännig barnavdelningen super skön :) rosa+ gul snobben borste :) perfekt att ha till stranden :)

Bild 4 Kicks balsam spray depend nagellack i sött rosa och rengöringssvamp :)

Bild 5 doftljus med melon :)
perfekt att tända på kvällarna :)

Bild 6 : sköna skor indiska :) fundilerar på att köpa ett par till Min älskade mamam med som fyller år den 13 :)

Bild 7 Jobbar dojjer alias foppa  toffler i den givna färgen rosa




Fan vad det är varmt måste ta en välbehövlig dush snart

har skurat på jobbet
rengjort fönster dörr mm .. tröttsamt varmt :))))


Åhh jag vill bada :)))

Kommentarer
Postat av: melliz

åååh de rosa vill jag med ha på jobbet juhb =( suuuper söta allså! KRAAM hoppas din dag varit bra ialf...uppdaterar min blogg om ett tag först baaada... =) krraaam

Postat av: Gilraen

finfina köp! :D

2006-07-04 @ 17:33:04
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Vintage*Jessica

Melliz : dom skorna är perfekta att arbeta i :))


Gilraen :)
Tackar tackar :))))

2006-07-04 @ 18:22:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback