Ready or NOT You cant Hide here i come

                               33467-1230

Vakna av mysigt smattrande Regn och älsklingen som höll om mig och loppan i sängen :)
Inget ovanligt
men grejjen är regnar det vill man ligga kvar och mysa hela dagen
Men jag hade 2 patienter På morgonen jag skulle Hjälpa med diverse saker ( missbrukare )

Jobbar som tur var INGA Helger :)

Det Jag ska Hina med i dag är att Göra Naglar På en kompis :)
städa dona

har Hunnit med rengöra kattlådan / Bäddat sängen alltid nåt :)

Madicko är en sväng med pappa Handlar leksaker mm
och kenny är med simon vicktoria i dag då dom har Kommit hem från deras mamma

Grått trist  
ska Tvätta Upp  luktar alltid så fräsht
e jag sjuk som Älskar att Städa ?


Peace


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag borde verkligen städa jag också.... Men nej, nu ska jag till Ikea! Haha

Postat av: Vintage*Jessica

You know you love me : Man städar lite sitter vid datan fixxar donar lite sen städar bra kombo det där :)

va ikea ?

Kul Hoppas att du hittar Nåt snyggt kram J

2006-07-28 @ 11:38:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback