Red cross

33467-911

second hans stängt i dag ( alla måndagar )
men imorgon ska jag minsan dit och shoppa på lunchen :)))

Hittade dessa söta vita skor för bara 30 kr som hittat
söta rosetter baktill :)))



Bild ett Beige tunika med mönster ( Mamma ) Vit tunika i linne ( mamma )
Linne shorts ( mamma )
Rosa sport t.shirt ( mamma )
Mamma ska få allt detta på hennes födelsedag :)

Bild 2 Min bild :)
snygg skjorta
svart babydoll som jag ska knyta rosett runt :)))
2 t-shirtar en med chains på qute :)

Bild 3 Beblade skjorta kenny
svarta bad braller med flames
Madicken söt klänning
svart Gympadräkt och en rosa lille skutt badräkt till senare :)))

Bild 4 baby kläder / dockkläder :)))


Thats all for me :!!!


Ett härligt skummbad väntar och fiskgrätängen med räksås ligger inne i ugnen
Jag ska njuta i skummet :)))


Baren sitter äter Gröt med sylt ( kall givetvis)

 i denna hetta :))



Hot

Kommentarer
Postat av: Micaela

har du hittat alla de där grejorna på röda korset vid jc? isf har jag missat det totalt!:)

2006-07-03 @ 22:24:32
Postat av: You know you love me

Uh uh uh! Skorna är FAB!

Postat av: Vintage*Jessica

Micaela : Yeees röda korset vid jc bor du i övik med :) ?

You know you love me : Yees alltid kul med nya skor som trillar in hihihiihi :)

2006-07-04 @ 18:25:20
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Micaela

japp, det gör jag. Har förresten köpt en likadan ögonfransböjare på make up store, den var bra men gick tyvärr sönder efter någon månad:(

2006-07-05 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback