scindlers LISTA

Fem saker i min frys, sett ifrån ett funktionellt perspektiv

* is bitar bra att ha till vatten isglass cola

* Majskolvar i massvis älskar såna :)

* Morotsjuucier nyttigt :)

*Egengjorda frysta maträtter bra att ha hemma till barnen :)

* Frysta kryddor :) Bra att ha till mat





Fem saker i min garderob
:

* För mycket kläder

*För mycket kläder

*För mycket kläder

*För mycket kläder

*För mycket kläder



Fem saker i min bil:

We dont have any :)


Fem saker i min handväska:

*Mobil

* Plånbok

* Sminkväska med 1000 bra att ha saker

* Vatten flaska

* Bok + extra kofta :)




 och vet ni vad alla som utmanat mig jag utmanar ingen för alla har ju redan blivit utmanade ju :)



SNOPP




Kommentarer
Postat av: Johanna

IS är viktigt att ha i massor =)

Postat av: Vintage*Jessica

Johanna YEEES Älskar is vatten + iskall cola så :)
sen tycker barnen det blir roligare med is till saft / vattnet :))

2006-07-15 @ 19:11:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback