Umeå shopping (Med lilleman ) FREDAG

33467-981


Ok här kommer lite bilder på en del av Min shopping med kenny i umeå i fredags :)

stora Bilden Bodyshop : Massa Doft oljer till doftkrus som jag Älskar att Tända

Parfymen cassis Rose den doftar sååå gott ( har den i body spray med )
Dewberry Bodylotio Pumpflaska
sunstick Lila Ögonskugga
Läppglans sunrise Pink ( super snygg färg )
Brazil nut body scrub
Rengöringar
Läppbalsam med solskyddsfactor :)))

Finns ju så mycket man vill ha där inne men helt otroligt hejdade jag mig lite :))))



Bild ett : Portion Nine sebastian Trucco ( kan inte leva utan )
Linne Kort kavaj Hm i oramge åhhhh en ny färg har den vita sen innan :)
svarta Leggings ( har ju ett gång nu hihihiihihi )
Lila linne ( likadant i vitt hade jag på mig upp)
Tunnt ribbat och super skönt på :)
Leopard diadem brett
sött armband :)
som jag får övrigt tog på mig direkt :))))

Bild 2 : Bik Bok Bruna + Turkosa Velour shorts 100 :- billigt och bra
Trosor att sova i :=)
sötaste älsklingsshortsen hade kostat 399:- nu halva priset som hittat :))))

Bild 3 : kepsar och en T-shirt till Älsklingen :)
som han tyckte mycket om :)))

Efter en tur på stan så Åt jag kenny kina buffe 75:. bet bara för mig så åt han av mig :)






Bild ett :  Indiska Neroli Olja i Pumpflaska ( nytappning ) kostar under 100 och är grymt bra att ha i ansiktet under natten :)
3 olikfärgade buddha statyetter ( sovrummet )
Är ett fan av dennna söta tjocka gubbe :)
sen hittade jag Muggar på en leksaks affär till Loppan :)))

Bild 2 och 3 Lagerhaus Prylar :) Bla massa doft ljus banan och kaffe dom stora krukor
ankor att ha is i :) söta tablettaskar :) Älskar den butiken :))))

Bild 4 5 6 : Första affärn vi var in på :)))) det var Loppis för barn i rumänien skänkte 100 kr + att Linnet var till Älsklingen
bild 5 till loppan varje plagg 10 kr styck

Bild 6 kläder  till kenny 10 kr styck :)


Det bästa av allt att det går till välgörande ändamål :))))




Direkt då vi kom gem 17.55 så kom kennys pappa  ( han ska vara där i helgen )

Jag Loppan Jimmy gickhandla sushi som vi avnjut i går till svenska filmen på 4an med Micke Nyqvist
kung film :)))))))


Det var min dag i går kanske hinner man skriva om dagens händelser om inte Älsklingen Längtar ihjäl sig efter mig :)


Loppan somna i våran säng utmattad av värmen :))))


Kärlek // J


Kommentarer
Postat av: Tesan

wow! Massa fina grejer ju! :)
Låter som en härlig dag!

Postat av: Vintage*Jessica

Tesan : Yeeees dagen var till stor belåtenhet :)

2006-07-09 @ 17:27:44
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malin

kul att du hittade ngt i umeå, själv tycker jag att de är svårt att fynda här. fast de blir väl så med sin egen stad ;)

2006-07-09 @ 17:58:09
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Malin : Hittar alltid en massa fint i eran fina stad :))))
hehhehehehhe :) Ni har bra affärer älskar att åka dit och shoppa :)
välkommen till min blogg ska smygkika på din kram J

2006-07-09 @ 19:00:21
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback