128 Kort men en riktig Glädjespridare

Ditt ljusa hår fladdrar i vinden
ditt leende syns på långa  vägar
 du är min son
en glädjespridare  /// Älskar dig Din Mamma Jessica

Du skänker mig glädje
Hämtade dig på dagis
 du sprang emot mig med en saknad som känndes i mitt hjärta
du är mitt troll
Min älskade son  / Kärlek




Hann hem  fika sen kom Din vän Alexandra och ville leka
Glad över att ni funnit varandra som vänner
Delar På hemlisar
leker
skrattar
busar
Är barn
Mitt hjärta ler av lycka att se dig så glad med en vän
Plättar glass och hallon sylt gos med kaninerna kattungarna
cykeltur till affären för att handla ballonger som ni blåste upp och lekte med
Era leenden genom vinden
era skratt genom vinden
era klapprande fötter springandes får mig i ett Lyckorus


Imorgon ska kenny på en till utflykt under dagen Nämligen till Rövarbyn
dock kan jag ej följa med men jag hoppas att dagen blir likt dina förväntningar och att du har KUL
Vet att du ville sitta med Alexandra Hoppas Hoppas :)

Matsäck pannlampa pengar till glass medföljer dig
och ditt Glada leenden som lyser upp det mörkaste mörker.
Du skänger mig sån Lycka
Trots att du nu ligger sover i min säng stängda ögon trötthet
men ¨ändå får du mig lycklig sann Kärlek Älskar dig mitt Barn.


Arbete / Utbildning för min del i morgon
På schemat Nu står att kolal Garderoberna / väskorna kolla vad man kan ha för kläder imorgon :)


Har Hunnit att dricka kaffe med en vän och prata om hans alkolism
Intresant och Lärorikt.


Imorgon ska jag Fånga dagen skänka  mitt lyckliga leende till andra.


Jag Älskar Livet och allt vad det innebär                / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback