5 timmar senare Golden brown

33467-646


Guess whos back back again :)
har tillbringat 5 timmar på stranden med Lilla Loppan och Björn :)
Hade hela stranden för oss själva :)
Solat och YES jag har doppat mig ute senare än vanligt :)
Första dopet är alltid lika kul :)

Har även fiskat på stranden och solat som en tok och sparkat fotboll :)
Härligt värre :)

Äckligaste var det största spindeln jag skådat som klättra under min KJOL
sprang runt som en galen panna och skrek hahahhahah
NEJ
Jag är inte rädd för spindlar
bara stora äckliga som man inte ens vet vad det är :(

Strand outfit Mitt Nya gröna tunna Linne
Kort rosa vit vipp kjol
På fötterna  vintage skor :)

Madicken i Klänning t-shirt och Tights men det åkte snabbt av På stranden :)
hihihhhi :) naken fis



Bjuden På grillning och fika  vid 18.30 Hos Våra vänner med Barn.
Mysigt värre



Fortfarande inget samtal ingen knack på dörren ?
Vart är du ?
Hör du mig
ser du mig
Pierre om du lever RING MIG NU Call me on NOW.... Tankar snurrar som virvelvindar
kan inte sluta  går inte Pierre KOM



Solen är underbart skön i dag :)


J Hjärta J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh så mysigt med att ligga på stranden. Och första doppet dessutom. Ha en fortsatt trevlig kväll, kramis.

Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : uppskattades verkligen Låste på din blogg snabbt att dena rosa scarvesen var slut suck :(((((

Detsamma kram J♥

2006-06-10 @ 17:24:00
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: melliz

ååhh jag me! allså tagit mitt första dopp i vattnet på 2år =/ vart lite badkruka de senaste åren ser du =) men idga så först i o doppa mig himla gott var det!och fått färg annars blir jag alltid så röd men icke idag brun direkt! kikar du bloggen min sen så ser du lite bilder men fastna inte själv på nån bild =)tyvärr men det kommer sommarn har juh bara börjat kraaam

2006-06-10 @ 18:52:15
URL: http://julitjej.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Melliz woooow duktigt skönt att bada jue :)
blir alltid brun :)
Älskar att sola hoppas det elika fint väder imorgon kram På dig :) ska smyga mig in till din blogg nu :=)

2006-06-10 @ 21:34:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

läckra feets

2007-08-20 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback