Anhörighets programmet


Nyss hemkommen från en varm dag På Anhörighets programmet
VARM är bara för namnet :)

Fick skjuts in av en kompis / hem :)
Trevligt
Dagen flöt på snabbt och jag hade många funderingar och saker att säga :)

sista ordet som sas var att jag var en frisk fläkt för Gruppen
Det värmer mitt hjärta Tack Ulf


PÅ Lunchen kikade jag second han fann dock inget
förutoj ett par för små skor hahhahaha en och en snygg havs blus blå kappa som var för tok för stor :(

21.00 Fotboll Mys och Gott att Äta i soffan För mig och Älsklingen :)


Lämna kenny 6.55 på dagiset
Med bilstol
sovsäck
kudde kläder håv
pyjamas snuttis
stövlar skor extra kläder / kudde
han ska sova borta med Dagiset under natten :)
Min Lilla Pojke :)
Spännande att Hämta upp han imorgon



sitter Färgar håret sen blir det dusch och ut till hembygdsgården med en massa Go fika :)



Kärlek J

Ps köpte en sak i dag En tidning och en Klänning på indiska till loppan sorry det vart 2 ;)

Kommentarer
Postat av: melliz

vad kul för han hoppas det går fint iaf =) gott o få höra posetiva saker man blir juh såå glad! kul! jag har kört racet här me å rensa saker=/ för det är lite väl varmt ute allså! men sk akika ut nu lite senare när det är svaligare ute... vil oxå färga håret typ granat eller nåt kraaam

Postat av: Johanna

Mys dag! Nice att färga håret ju! Skulle behöva lite slingor snart...

2006-06-13 @ 23:38:17
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Jocelyn

kul attd et går bra för dig på anhörigprog. Spännande för K att sova borta m dagis! Hoppas d går bra!:)

2006-06-14 @ 11:07:11
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Melliz : härligt alltid skönt att rensa i röran så att säga :)




Johanna Alltid härligt att färga sitt hår till det bättre :)))

Jocelyn Mycket bra funkar utmärkt och lärorikt :)
Kenny ville att fröknarna skulle ringa hem han ville hem men det funkade i slutändan och han hade saknat oss som en tok :)))

2006-06-14 @ 18:49:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback