En vacker gåva

33467-832

Tydligen vet alla  om att jag älskar skor
träffade min gamla och bästa vän Pierre i dag ochvart erbjuden skjuts hem men innan vi skulle hem ville han ge mig nåt fint  Nåt fint ??
han menade på alla ggr jag ställt upp för han då hans mamma  dog i cancer / alkolism
Då hans bror hastigt rycktes bort här i påskas av en överdos
Alla ggr jag ställt upp för han 1000% helhjärtat då han suttit i fängelse

Därför ville han ge mig nåt och köpte dessa söta skor
Är det inte vackert så säg ?

Alla hans Tacksamma ord dom ggr jagställt upp borde ha räckt
detta var det finaste i dag :)

Tack Pierre jag andas för dig Brorsan
Kärlek respekt till dig
Heder Ära
Min kärlek går till dig :)

Tack min Finaste bästaste vän :)))))))))))))))

Prickigt med rosetter Thats sweet :)

Kommentarer
Postat av: Tranis

Herregud vad söta skor, nu är jag otroligt avis! ;)

2006-06-28 @ 22:04:51
Postat av: Vintage*Jessica

Tranis :
Hiihihih fnissar för mig själv :)
Tackar rosetterna var verkligen söta :)
Mvh J

Postat av: melliz

ååh söööta juh =) och det du beskriver det är VÄNSKAP.. allså han kan skratta sig lycklig för att ha dig som vän =) och det är SÅ man ska vara finnas för sina vänner i båda sorg,glädje o jaa alltid typ =) jag har en sån vän med hon är guld värd allså.. och man behöver såna vänner för att må bra o klara av vardagen m.m! Så egentligen du är sån som en vän ska vara! eloge till dig för det! blir så där glad över att det finns såna! Keep on! Kraam

2006-06-28 @ 23:57:33
URL: http://melliz.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Melliz : Tack hjärtat jag är bara mig själv :)
och det kan nog alla genomskåda :)
Jag är den enda som funnits vid hans sida då alla svikit han vägen genom livet :(
me jag är starkare än så och står upp för andra :)))) Kram J

2006-06-29 @ 11:17:12
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sara

du verkar vara en underbar vän! jag har likadana skor, de blåa ;D skitsnygga! ;D

2006-06-30 @ 23:15:53
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback