Kärleksnästet

33467-831

PÅ lunchen jallade jag mig in på second hand affären och såg  denna snygga fotölj
som jag velat ha hur länge som helst
stog ju Namnet Jessica på den :)

 men hur skulle jag få hem den
tänkte inte mer på det fortsatte Jobba
slutade jobba och vart erbjuden skjuts hem från Min Gammla bästaste vän Pierre

sagt och gjort swiiishade in på second hand och köpte denna sk
" kärleksnästet "

perfekt i vardags rummet
köpte en dalahäst fleece filt för ett tag sen och den passade perfekt till :))


 Har vart ute med kenny och hans kompis Alexandra och hennes mamma
 Trevligt värre
Älsklingen var hemma med en sovande Madicken :)

kenny boy ska bada skummbad sen ligga läsa / sova :)))))


 Kärlek är vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback