Lev Fri som en fågel LEV

Ny dödsolycka - trafikåret fortsätter svart


BJÄSTA. En person omkom idag på morgonen på E4 vid Bjästabacken. Bilen körde rakt in i ett betongfundament och fattade eld.
Detta var årets femte dödsolycka. Förra omkom ingen i trafiken i kommunen.

Öppna bild i nytt fönster
(Bild)
SVART TRAFIKÅR. Bilen for över räcket och in i fundamentet till bron som går över E4 i Bjästa. En person omkom.
FOTO: Markus Sandin

Vid morgonens dödsolycka utanför Bjästa hade bilen av okänd anledning kommit över på fel sida av vägen. Där träffade den först vägräcket och for sedan med stor kraft rakt in i ett av betongfundamenten till viadukten. Bilen fattade eld och landade i vägrenen.

Enligt polisen i Örnsköldsvik är den kraschade bilen anmäld stulen i Hudiksvall.

I samband med räddnings- och bärgningsarbetet uppstod köbildning i trafiken på E 4 strax söder om Bjästa.
Den omkomne personen var i kväll fortfarande inte identifierad. Kvarlevorna är nu förda till Umeå för obduktion.

I och med brandskadorna måste man använda tandkort för att kunna fastställa identiteten.

Detta var den femte dödsolyckan i år i Örnsköldsvik. Så sent som förra veckan omkom en 21-årig man efter en singelolycka längs länsväg 348 i Skortsjö.
Förra året var resultatet noll - under hela året. Att nollvisionen uppnåddes betraktades då av Vägverket som ett trendbrott - en trend som nu verkar bruten igen..



/snälla Gode gud om du finns där uppe och ser detta Please låt det Inte vara Min Bästa Vän Pierre snälla.
Jag tänker på dig vännen ring mig NUUUUUUU


Kommentarer
Postat av: melliz

men usch säger jag bara.... har haft en del vänner osm gått bort genom just trafikolyckor... hoppas o tro det inte är din vän*kramar om*

Postat av: Vintage* Jessica

Melliz : Jag hoppas för allt gld i världen att han är vid liv :(
Min älskade bästa men dock crazy vän som har left ett hårt liv :(
Inget vet nåt än jag Hoppas han är vid liv och knackar på min dörr ...
Tack för att du bryr dig kram J

2006-06-09 @ 22:15:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: melliz

men ååh klart man gör det...och jag hoppas du snart får veta att det inte var han.. verkligen.. kraam

2006-06-09 @ 22:24:06
URL: http://julitjej.webblogg.se
Postat av: melliz

men ååh klart man gör det...och jag hoppas du snart får veta att det inte var han.. verkligen..för att inte veta är enormt jobbigt med kraam

2006-06-09 @ 22:24:26
URL: http://julitjej.webblogg.se
Postat av: melliz

men ååh klart man gör det...och jag hoppas du snart får veta att det inte var han.. verkligen..för att inte veta är enormt jobbigt med kraam

2006-06-09 @ 22:24:27
URL: http://julitjej.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Tankarna gnager i ens kropp :S
Jag hoppas att han lever att vart han är vet att jag Tänker på han :)

2006-06-09 @ 22:27:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback