Maskrosungen

33467-854

Denna bok beställde jag i går
En bok skriven av sandra Gustavsson.


" Redan när sandra föddes var hennes mamma psykisk sjuk.
När sandra växter upp glider mamman allt djupare in i sin sjukdom och dessutom alkoholmissbruk.
Hon pantsätter sandras saker för att hår råd med vin och ciggaretter.
Det är sandra som som så gott hon kan ansvarar sig för hushållet  medan hennes mamma låser in sig själv i  hennes rum eldar brev och pratar med sig själv "



 / Låter som en spännande läsning !!! och jag e mycket förväntansfull över innehållet och vad för tankar boken kan ge mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon som skrivit boken har en egen blogg:
http://rensahuvet.blogspot.com/

2006-06-30 @ 22:23:24
Postat av: Sandra

Sådana böcker gillar jag, tack för tipset!

Postat av: Vintage*Jessica

anonym : Tack för tipset :)

Sandra : hoppas att den faller dig i smaken med :)

2006-07-01 @ 10:52:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback