More

33467-694

En drömm i tyll till en liten Prinsessa Fann jag med små söta rosetter
kunde inte Motstå :)

Second hand



Första bilden second hand Längst upp en tröja kenny resten till Madicken :))))


sen Ett Par snygga Kilklackar vart mina för 10 kr hihihiihihihihi
sen flytväst kenny billigt och en speldosa från rätt start Till Madicken som Hänger på Min säng :)



För tillfället : Loppan sover utmattad efter att ha fikat och lekt ute spelat boll gungat åkt rushekana :)
kenny kikar  tv kvällsfikar
Älsklingen skulle åka Köpa bauta muffins med glasyr
och förbi en kompis surra :)
jag tar tillfället i akt för en blogg time :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sandalerna var väldigt fina! Vilket fynd för 10 kr! Helt otroligt!

2006-06-16 @ 23:10:24
Postat av: Vintage*Jessica

Johanna tack : gillade dom verkligen och dom satt perfekt på min fot :)

Postat av: Jocelyn

tio kronor! AVUNDSJUK!!! Och glad för din skull förstås:) kram

2006-06-17 @ 22:24:05
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Jocelyn : Helt otroligt jag vet och dom sitter helt perfekt :)))))))
Tack kram Jessica

2006-06-18 @ 10:22:01
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback