Regna Tandis handla fotboll Min skinnjacka ???

33467-731

Regna i morse grrrr jag som trodde solen skulle kika fram :S

Vart Mina Jeans
min Nya chains t-shirt
Paul frank Klocka
Mina nya stora guldiga örhängen
utsläppt hår
hallon färgat diadem i håret
Mina Blåa navy Vintage pumps
grön Jacka med guld knappar ute
chains väska den svarta (second hand fynd )



Tog med kenny för att Lämna madicken som nu har bytt plats på dagiset på andra sidan av dagiset
struligt men men.
Följde med kenny tandis gick hur bra som helst

Fick tillbaka en svart kofta och en vit halsduk jag visst hade utlånat till en kompis i ett års tid hahahhaha
min älskade svarta tunna Kofta :)))
tar på mig den nu då jag ska handla istället.
Inge regn nu dock hallelulja
var handla fotbolls spelet me dkenny
fika på bageriet :) stubbe wiiiie som vart min frulle :)
oki ska vara nyttig dricka vatten till och äta en morott

ska handla med Björn strax på willys och rusta :)
sen käka max flott vm :)


Fotbollen i kväll så djävla soft som fan :))))


PÅ Torsdag ska jag fixxa Mina naglar Inför midsommar :)
härligt värre
Hoppas att midsommar Bjuder på en härlig sommar solig helg :)



Kärlek J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt, snyggt, snyggt, jag diggar din klädstil =)

Postat av: Vintage*Jessica

Sandra Tack gullunge :)
YOu make me glad :)

jag har funderat på de där visst klär man sig för sig själv eller gör man det för andra ?
Jag tar på mig det jag trivs i gillar och som passar mig sn skiter jag i vad andra tycker visst e det kul med kommentarer men jag kan ju inte ändra på mig / min klädstil för nån annan :))))
då är jag Ju inte mig själv :)
du blir jag ju bara en kopia / illusion hur jag vet och vill hur jag ska vara se ut :)))


kram Jessica som ska Hoppa in i duschen med Madicken :)))

2006-06-20 @ 17:03:15
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback