Holabandola regnet öser ner..

33467-489

Iförd i Bik bok Jeans Mitt Barn palm Linne
och Gina trico Koftan samt Mina nya Moccasiner i dimgrönt med pärlor på .. rajda jag igenom stan
Jobba Käka Lunch med Älsklingen stekta Nudlar med Biff Räkor Kyckling  med sallads Buffe +cola
hahaha
Träffa Min vän på stan Mitt Gudbarns mamam vi säga Hon har en månad Kvar till hennes nästa bebis Längtar :)
Hade gjort sig fin i håret och allt :) Lillgumman min :)

shoppa lite mer så fynd kommer in i bilder sen .

Sen vart det Kanin Mat Ny pump fiskarna slang och en sten som ger syre och en ny växt
kommer bli fint där inne till våra Guldfiskar.

Min älskade lille prins Tappade sin andra tand i dag och är måttligt stolt..
ska snart ivg fiska med sin papap och sova där i Helgen =)
Han var för övrigt Pp fritids hela dagen och det gick så bra så :)

älsklingen överaskade med ett Linne från Jc som jag ville ha och en röd ros Bukett och sushi tills i kväll wiiie


Kärlek J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback